Найкращі реклами Супербоулу-2023: кіт-піаніст, тролінг від M&M's та купа анонсів премʼєр
А кролики викрадають людей.
Супербоул – традиційно не лише спортивна, а й комерційна подія року в США. На телебаченні у країні подія вважається найкращим місцем для реклами – і ціни на саме право її показу зростають з кожним роком. Якщо торік 30-секундний слот коштував близько 6,5 млн доларів, то цього року – вже 7 млн (а кілька неназваних реклам продали навіть дорожче).
Традиційно ж реклами відрізняються від «стандартних»: мають складні сюжети, перенасичені зірками й іноді навіть входять в історію.
Трейлери: 10-й «Форсаж», серіал про заснування Air Jordan, сумісні анонси з автовиробниками
Спочатку пройдемося по анонсах нових фільмів і серіалів.
«Форсаж 10» – традиційно з Він Дізелем в головній ролі.
Черговий фільм DC – тепер повнометражка «Флеш». Звісно, з купою перетинів з іншими персонажами мультивсесвіту, зокрема, Бетменом.
Анонсували й повернення Індіани Джонса – фільм «Індіана Джонс і реліквія долі» перший з 2008-го року.
«Крід ІІІ: Спадок Рокі Бальбоа» теж знайшов собі місце.
«AIR: Courting a Legend» від Amazon Studios з Меттом Деймоном та Беном Аффлеком розповість про становлення Air Jordan. Примітно, що це перший фільм компанії, який перед виходом на стрімінговій платформі дебютує у кінотеатрах.
«Підземелля і дракони: Честь злодіїв» – фільм, створений на основі сюжету однойменної гри Dungeons & Dragons.
Були й кілька сумісних реклам майбутніх стрічок з іншими продуктами. «Людина-мураха та Оса: Квантоманія» від Marvel, наприклад, заколабилися з маркою пива Heineken:
«Трансформери: Повстання звірів» скооперувалися з Порше – задіяли легендарну Porsche 911 Carrera.
Netflix запромив одразу кілька своїх відомих серіалів разом із General Motors.
Інші реклами: відсилка на Breaking Bad, новий всесвіт Джека Гарлоу, купа зірок
Тепер – до інших креативних реклам (бо були й геть нудні).
Ще перед початком гри планку задала сама НФЛ – прорекламувала вихід NFL Sunday Ticket на YouTube Premium геніальним відео з котом.
Стрімінгова платформа від FOX, Tubi, видала одразу дві цікаві реклами (своїм можна): «вмішалися» у трансляцію матчу.
І створили щось на межі наркоманії, де кролики викрадають людей і кидають їх у свої нори. Це відсилка на фразеологізм rabbit hole (кроляча нора) – щось, що переносить людину у дивовижно сюрреалістичний стан.
M&M's анонсували вихід «глазурованих шматочків моллюсків». Ніхто так і не зрозумів, що саме компанія мала на увазі – однак, враховуючи, що їхню нещодавню кампанію з переосмислення «живих цукерок» у сторону більшої репрезентації різних верств населення рознесли республіканці (і її довелося згорнути), це може бути просто тролінг.
Компанія з кібербезпеки CrowdStrike використала старий-добрий сюжет про троянського коня – буквально відправивши його у море.
Реклама T-Mobile, оператора мобільного звʼязку, з Бредлі Купером та його мамою просто мила.
Бен Аффлек попрацював касиром у Dunkin Donuts.
Jeep вирішив наочно показати, чому їхні електрокари важливі: тварини на радостях почали танцювати. Сподіваємося, кролики від Tubi – не серед них.
Компанія з розробки сайтів Squarespace задіяла Адама Драйвера і принцип «сайт для створення сайтів». Вийшла сингулярність, і Адам Драйвер – найкращий, хто б підійшов до такої реклами.
Дякуємо Google, за те, що в рекламі свого телефона Pixel сумістив акторку Емі Шумер, баскетболіста Янніса Адетокумбо та співачку Дожу Кет. Але реклама вийшла... від такого набору зірок чекалося більшого.
Снуп Доґ – президент США. Краще вже не буде, браво Skechers.
Брі Ларсон та Джон Гемм застрягли в холодильнику, а їх їсти прийшов всюдисущий Піт Девідсон. Так прорекламував себе виробник соусів Hellmann’s.
Popcorner's – новий метамфетамін. Принаймні, вмонтувати свій продукт у сеттинг серіалу Breaking Bad вийшло чудово.
А Dorito's змусили піти Джека Гарлоу з репу у музикантів трикутника. Звісно, щоб нагороду в кінці виграв Елтон Джон.
***
Єдина реклама, яка прямо-таки стурбувала – від релігійної християнської організації He Gets Us з посилом «Любіть своїх ворогів». На вебсторінці, яка зʼявилася у рекламі, цілий абзац виділено «маніпуляціям в медіа» та засудженням із тим, щоб «обирати сторону» в конфліктах. Дивний посил до авдиторії країни, яка допомагає Україні під час війни.