Авто/мотоАмериканський футболБадмінтонБейсболБільярдБобслей та санний спортБоротьбаВажка атлетикаВелоспортВеслуванняВітрильний спортВодні види спортуГандболГімнастикаГольфЕкзотичні видиЕкстремальні видиЄдиноборстваІншіКерлінгКіберспортКінний спортКовзанярський спортЛегка атлетикаЛижний спортНастільний тенісПляжний футболРегбіСтрільбаСучасне п'ятиборствоТриатлонФехтуванняФігурне катанняФутзалХокейХокей з м'ячемХокей на травіШахи
UA
Бах – щодо заклику членів МОК продовжити термін його перебування на посаді: «Зворушений і вдячний підтримці»
Вчора, 09:08
Вбивця двох шведських вболівальників все ще перебуває на свободі, Франція посилила контроль на кордоні
Вчора, 00:52
13
Tribuna.com оголошує вакансію HR-менеджера
11 серпня, 20:10
2
Tribuna.com – провідне цифрове спортивне видавництво України; також у нас є сайти та програми, орієнтовані на світові ринки. Ми робимо популярні спортивні медіа, сервіси та спільноти вболівальників, розвиваємо YouTube-канали та присутність на інших соціальних платформах.
Аудиторія наших проєктів перевищила 6 мільйонів користувачів в Україні, а також близька до 10 мільйонів у Франції, Італії, Німеччині, Великій Британії, США, Іспанії та інших країнах. Але хочемо рости швидше, тому відкриваємо вакансію менеджера з маркетингу.
До завдань входить:
- Розміщення вакансій на job-майданчиках (IT+Digital);
- Участь в атестації співробітників;
- Адаптація співробітників;
- Проведення welcome/exit дзвінків;
- Підтримка кандидата на всіх етапах інтерв'ю;
- Написання Job Offer кандидатам;
- 1:1 інтерв'ю.
Від вас:
- Досвід роботи в IT;
- Проактивний підхід до навколишнього середовища. Вмішуватись у процеси, навіть якщо такої задачі не було;
- Комунікаційні навички;
Для вас:
- Робота в одній з найкращих медійних команд України;
- Відпустка 24 дні та гнучкий підхід до лікарняних.
- Індивідуальний графік (тільки для найкращих).
- Відмінний колектив, який за бажанням можна не бачити та працювати віддалено :)
- Спільне обговорення підсумкового розміру компенсації.
Резюме надсилайте на [email protected] із темою «HR-менеджер».
Відповісти
Відповісти